-->
These old forums are deprecated now and set to read-only. We are waiting for you on our new forums!
More modern, Discourse-based and with GitHub/Google/Twitter authentication built-in.

All times are UTC - 5 hours [ DST ]



Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: import massif
PostPosted: Mon Jul 18, 2005 9:36 am 
Newbie

Joined: Mon Jun 06, 2005 8:36 am
Posts: 8
Bonjour,
je dois réaliser des imports massifs (environ 1 000 000 d'import par jour) et je cherche une solution pour les réaliser.
Existe-il un outils pour les imports massif dans hibernate. Dans le cas ou cela n'existerai pas connaissez vous un outils qui me permettrai de faire mes imports?
D'avance merci,

Alexm

ps: j'utilise hibernate 2 mais si cela est nécessaire je peux passer à hibernate 3


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jul 22, 2005 7:52 am 
Newbie

Joined: Fri Jul 22, 2005 7:47 am
Posts: 1
Bonjour,

je suis dans la meme problematique.
Moi je lit par bloc de 1000 reg une BD je charge dans des objects.
puis je sauve le tableau de 1000 via saveorupdate.

Le souci etant que les perf sont nulle. 20 s si les enregistrement n'existe pas et 1 à 2 min si ils existent pire encore les perf ce degrade avec le Nb de ligne dans la table de destination.

une idée pour obtimiser les perfs?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jul 22, 2005 1:11 pm 
Hibernate Team
Hibernate Team

Joined: Sun Sep 14, 2003 3:54 am
Posts: 7256
Location: Paris, France
http://www.hibernate.org/117.html#A33

_________________
Emmanuel


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 3 posts ] 

All times are UTC - 5 hours [ DST ]


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
© Copyright 2014, Red Hat Inc. All rights reserved. JBoss and Hibernate are registered trademarks and servicemarks of Red Hat, Inc.